Det finns dem,..

.
,..som uttrycker sig som rena hönshjärnor, just eftersom dem inte tänker före dem öppnar munnen.
.
Men så finns det dem som faktiskt tänker, men inte lyckas bättre ändå.
.
"Du har en 50 min massage bokad imorgon"
"När?"
"Kl 17"
"Okej, till..?"
.
*suck*
.
När jag kom till gymmet idag var jag trött som en hösäck. Benen ville knappt cykla dit mig, och när det dessutom var dem som stod på schemat kändes det lite tveksamt hela konceptet. Men så kom jag på, att jag väntat på just det hela dagen, sedan jag loggade in på jobbet idag har jag längtat efter att få sluta för att åka och träna. Så jag gav helt enkelt mig själv en smäll på käften. Och eftersom det gjorde jäkligt ont på den smällda sidan så gjorde jag likadant på den andra. Sedan hoppade jag upp på löpbandet och kutade en kilometer så snabbt jag bara kunde och sen bara körde jag. Benen gjorde så sjukt ont att jag bara ville bita mig i låret. Jag älskar det.
.
Emma 4 år plockar upp en näsduk från golvet och frågar "Jaha och vems snyting är det här då?"
.
Nu är jag dock trött. Jättetrött. Men på ett skönt vis. Jag har lust att gå och lägga mig och somna så snabbt att jag vaknar imorgon och inte ens hann fatta vad som hände. Problemet är bara att jag sover som en kratta. I alla fall har jag gjort det i fyra nätter nu. Säkert någon jättefarlig sjukdom. Kronisk sömnlöshet eller nåt sånt.
.
Jag önskade mina vänner att solen skulle lysa över dem. Så fick jag tillbaka från en underbar av dem att han hoppades att mina axlar skulle växa. Han gjorde min dag.
.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0