Ett nytt upplägg,..

.
,..för veckans träning är precis ihopknåpat. Kanske måste jag ändra något, eftersom jag ännu inte vet hur jag kommer jobba, men annars känns det som jag fick till det bra. Inga jätteförändringar, men några pass jag ville omorganisera :)
.
Imorgon väntar ben. Jag längtar nåt otroligt. Efter två gymfria dagar besitter jag en höggradig abstinens. Jag skulle helst vilja åka och köra nu på en gång, men med tanke på att jag varit vaken sen igårmorse så vore det en dum idé. Jag hann aldrig riktigt sova inatt. Eller, jag lät helt enkelt bli. Jag åkte direkt till jobbet istället. Trodde jag skulle vara mycket tröttare än jag faktiskt var, jag fungerade under omständigheterna faktiskt oförskämt bra. Min multitaskingförmåga var dock utslagen så jag kunde inte göra mer än en sak i taget. Knappt prata och tänka samtidigt, men.. det är å andra sidan en funktion som stundvis är bristfällig även under normala förhållanden,.. (det där skrev jag väl just inte..? :-P)
.
När jag slutat gick jag hem och la mig, men varken huvudet eller kroppen ville konstigt nog sova. Så jag klev upp och ordnade veckans matlådor, fick besök av en vän och sen gick vi ut och promenerade i närmare två timmar. Fortfarande mår jag mycket bättre än jag förtjänar, men jag tackar och tar emot och ser fram emot att sova riktigt riktigt gott inatt..
.
Det liksom ska ju bara vara så <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0