Idag tänkte jag,..

.
,..lyfta något tungt.
.
Håller inte ryggen, så kommer jag förmodligen i efterhand finna det hela en dum idé. Men. Det vet jag inte förrän jag provat.
.
Det är inte kul att blogga utan bilder, och eftersom jag bara har en kamera med idiotminneskort som min dator inte vill låtsas om att läsa, så kan jag inte få in några bilder. Men bara för det, så ska jag bjuda på en gammal en, denna från maj-11, så förutom den lilla detaljer att det är ganska exakt ett år sen, så är den ju nästan tagen idag. Eller nåt.
.



Kommentarer
Test

Marklyft är en av de bästa övningarna på gymmet!

2012-04-25 @ 17:58:11
Lisah

Jag håller helt med, men behöver öva insåg jag idag. Alldeles för länge sen jag körde mark och jag har sänkt mig nåt förskräckligt. >:-/ så nu blir det på´t igen på nytt bara ;)

2012-04-25 @ 19:41:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0