Jag har förstått,..

,..att min timing för hemresa suger rent vädermässigt. Hela poängen var ju att jag skulle vänta in våren,.. Men, det stör mig inte. Det får vara vilket väder det vill, jag är redo att komma hem. Jag vill komma hem.
Idag har jag haft en fantastisk dag. Igår med förvisso, jag och P spenderade nästan hela dagen på stranden, sen på kvällen följde jag med M in till Patong, så gick vi där en stund och så köpte vi med oss sushi (!!) hem. Det var förbaskat gott.
Idag började jag dagen på hotellets gym. Det var kul. Jag hade hur mycket energi som helst, men tvingade mig själv att avbryta passet efter en timme. Jag vill inte traggla för länge, när jag inte kunde äta när och hur och vad jag ville. Sen gick ner på stranden och åt, sen upp till hotellets pool, satte och läste en stund, och var med på vattengympan. Det var okej, men det är inte hälften så roligt att vara deltagare i vattnet som att stå på land och hålla i passet. Nej, jag hör hemma på land ;)
Sen gick jag och tog en sista massage. Tog en ben- och fotmassage och det var hur skönt som helst.e de  Har sprungit en hel del på löpband och så gått omkring i platta flipflop hela dagarna, så både ben och fötter är ganska trötta.
Nu har jag ätit igen, ska ner till poolen o hålla P lite sällskap, sedan ska jag ta en dusch och packa ihop. Åker till flygplatsen om tre timmar, sen flyger jag till bangkok senare ikväll. Därifrån till Sverige, och så småningom hem till Linköping, så, denna gång säger jag inte vi hörs, utan,.. vi ses ;)


Kommentarer
Ida Marie

Ja, såg vintrigt ut imorse med snö på marken. Nu har dock solen smält bort den, fast kallt, bara någon plusgrad. Och vi som haft så himla varmt och skönt, synd det inte fick fortsätta vara så,tycker synd om blommor och knopparna på buskar o träd som börjat slå ut. Vill ha våren tillbaka! Välkommen hem i vilket fall Lisah och trevlig resa!! kramar

2012-04-02 @ 12:28:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0