Jag tror minsann,..

,..det inte bra för mig att jobba. Eller så är det inte bra att ha semester? :-/ Jag är ju så trött!!

Jag har jobbat i två dagar nu. Ska köra fyra, så jag är halvvägs. Ja, sen ska jag väl jobba efter det med, men på torsdag har jag annat, mitt alldeles nya på fm och sedan massage på kvällen. Men en sån dag känns inte som att jobba, då gör jag ju sånt jag älskar, och så ska jag få betalt för det. Fantastiskt bra påhitt.
Hur som helst, så tänkte jag tränat direkt när slutade idag. Jag gillar att inte träna för sent, så jag har lite tid på kvällen sen till allt mitt pyssel jag styr med, men idag gick det inte. Jag hade ingen energi att träna. Så, istället planerade jag om, gick hem och slängde in ett kilo kyckling i ugnen, och medan den solade sig tog jag en powernap. Dock hann jag somna, så när klockan ringde visste jag knappt ut eller in.
Tog mig iaf till gymmet och körde rygg. Jag älskar att köra rygg, men idag var jag fasen inte riktigt vaken. Inte förrän jag var klar och tog på mig boxningshandskarna och gav säcken lite stryk, då minsann vaknade jag ordentligt. Men men, jag är ändå nöjd och ryggen är trött, så något måste jag ha lyckats med :)
Imorgon ska jag vila från träningen. Om jag kan. Efter 6 träningsdagar brukar det vara en god idé, men OM jag skulle vakna imorgon och ha sådär jobbigt mycket energi som jag vanligtvis är välsignad med, ja då blir det kanske vila först på onsdag,.. eller nåt,.. :-P
.
.Inte som förut, förstås. Det är annorlunda, men okej. Faktiskt, precis som jag vill det ska vara, just nu.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0