Känt är det,..

.
,..att jag ofta är en rastlös själ. Lägg då till en vilodag på det, så är det som bäddat för egentligen vilka dumheter som helst. Jag tänkte på det förut, och faktiskt de flesta saker jag gjort, som i efterhand inte varit särskilta genomtänkta (läs otroligt korkade) har skett just på en sån förrädisk vilodag.
.
Idag är en sådan, och jobb mellan 6.45-16, följt av massagetimmar 17-20, var tydligen inte sysselsättning nog. Så utöver det har jag återigen blivit med sambo. Och det är inte Rasmus som fått flytta hem, nej trots att jag saknar honom har han det bättre där han är nu. Detta är en ny stjärna. En långhårig vit och brun liten stackare som heter Snurran. Ännu är allt lugnt, men vi får väl se hur det känns om ett par dagar, när mitt slott är täckt av katthår.
.
Men, bara gilla läget. Dock hellre eliminera vilodagarna, men det är väl en sån där idé som isf måste gå under "inte särskilt genomtänkta".. (läs otroligt kork..) *suck*
.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0