Resan i bilder,..

,..fär äntligen har jag lyckats få in mina bilder i datorn! Vill visa hur mycket som helst, men får ta ett par i taget, så jag börjar där jag startade helt enkelt,.. ;)
Phuket





Patong







Koh Phi Phi











Koh Lanta





























Ao Nang

















Ton Sai

















Railey







Koh Lanta igen















Kamala





















Bangkok



Flygplanskolhydr,.. mat?



Hemmamat :-D



Ja, det var en liten sammanfattning,.. :) Resan var på alla sätt fantastisk och det går inte att berätta om allt, men bilder är roliga minnen, och bilder säger ofta mer än ord. :) Var bär det av nästa gång? :-D






Kommentarer
André

Grymma bilder :) Ska bli riktigt kul att kolla igenom bilderna från din kamera sen. Ha de fint!



Kram

2012-04-07 @ 10:26:35
URL: http://http:/riseofandre.se
Ken

Wow - liked the photos! You are all smiles I see. That is a good thing! With all your travels and experience I so much hope you will write a book about it. So happy for you having good times and fun!

2012-04-08 @ 06:05:47
Lisah

Thank you so much Ken, and happy you enjoyed them! So fun you´ve been following me during my trips.

When are you planning to come back to Sweden? Would be nice to meet you soon, so if you dont have plans to come here I might have to pack my bags again, for an AMERICA trip..?! ;-D

2012-04-08 @ 08:00:36
URL: http://hittaingetledigtnamn.blogg.se/
A

Snygg!

2012-04-08 @ 10:30:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0