Sist jag träffade,..

.
,..min kära mor yttrade hos sig med orden jaa, nästa gång vi ses kan jag ta med saxen,.. Så, jag antar jag ska ta det som en hint, att jag behöver klippa mig. Men, frågan är om jag ska klippa av skiten igen, eller om jag helt enkelt bara ska toppa det och spara ut det.. :-| När det var kort var det snyggare än långt, såvida jag fixade det. Saken var ju bara den att jag aldrig gjorde det,.. :-P Istället bara irriterade jag mig på att hälften trillade ner när jag försökte sätta upp det.
.
Idag vaknade jag tidigt. Och inte var det nån idé att somna om, för jag skulle upp bara en stund efter. Cyklade till gymmet halvt i sömnen, men min räddning låg så fint i cykelkorgen. Min Starbucks kaffetermosmugg :D
Dagens träning blev bröst och vader, följt av 20 min cardio. Passet gick bra och var rent allmänt lördagstrevligt :) Min stegräknare satt snällt på höften, men av 20 minuter på crosstrainern hade den gett mig 34 steg! haha Dessutom har den nollställt sig 3 gånger redan idag, så jag är lite halvt osäker på om den får vara med särskilt många dagar till,..
.
Så kom jag hem och hade tänkt ta en powernap efter min frukost och dusch, men icke. Istället fick jag oväntat besök från Sthlm, så duschen fick bli supersnabb, frukosten nerslängd i magen på inte bara stående, utan gående fot, en extra kopp kaffe, och ett leende på läpparna. Välkommen kompiiiis, jag är inte ett dugg trött ;-P
.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0