Tidiga morgontimmar,..

,,spenderades på Citygymet. (Dock inte lika tidiga som dem blir imorgon, käre tid..) Resten av förmiddagen på Sporthallens Gym. Eftermiddagen hos en vän med trevligt skitsnack. Så kan man fördriva en ledig dag. Och fler har jag på gång, jag verkar visst inte ha annat än ledighet framför mig. :-/ Inte för att jag egentligen har något emot det, men jag har haft mycket semester sista tiden, jag känner liksom inte behov av det för tillfället..
Nu dags för en promenad i regnet. Nej, jag är inte sugen på det. Och inte mina ben heller. Men det kommer att kännas skönt efteråt, det vet jag så väl.
Så, bara att klä på sig, stoppa lurarna i öronen och traska iväg. Ju fortare jag tar mig ut desto fortare är jag tillbaka, kan hoppa in i en varm dusch, krypa i myskläder och bädda ner mig i soffan :-D tjing på er*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0