Bara för att,..

.
,..inspirationen saknats för att skriva, har den inte övergett mig på andra plan ;)
.
Det mesta fungerar bra och flyter på. Måndagen bjöd på ett benpass med knäböj av egentligen fjantigt låga vikter, men en himla massa set och repsantal och ett djup som då fasen inte kan klandras för fusk. Jag blir glad när inte smärtan sätter stopp för rörligheten :) Resten av passet gick fint det med, pyramid i benpressen, supersetade benspark med legcurl och sittande med stående vadpress.
.
Igår körde jag rygg och i mitt huvud hade jag planerat passet innan. Med enbart en liten justering genomförde jag det också precis som jag tänkt, något som inte sker alltför ofta. Jag brukar ändra min planering hej vilt väl på plats, men inte igår. Och faktiskt var det skönt att bara följa en plan, som sa till mig när det var dags att lägga av.
.
  
.
För övrigt var jag ledig igår. Efter träningen, som inföll under fm, spenderade jag dagen till att laga matlådor och sen till att göra ingenting. Faktiskt gick jag och la mig och somnade, vaknade efter alldeles för lång stund och hade sedan ingen lust alls att kliva upp igen. Mest för att jag inte ville överge min säng. Den är så skön så skön, och om möjligt ännu skönare nu, när mina nätter i den är begränsade. Dumma självförvållade kaos. Jag låg kvar i sängen ända tills en tjej ringde från jobbet och ville ha en proteinbar, dem vet nu att jag har ett förråd av såna i mitt skåp, så jag åkte helt enkelt dit och låste ut ett gäng åt henne ;)
.
Sedan träffade jag en vän för en snabb kaffe, vaknade till i huvudet, och sedan ut på lång kvällspromenad runt ån med en annan filur. Mycket trevligt :) 
.
Idag väntar jobb, i ett antal timmar som för de flesta är en vanlig arbetsdag, men som för mig känns som en evighet. Fram till klockan 16 ska jag vara klädd i mina arbetstrasor innan jag får skutta i träningskläderna och fara mot gymmet. Axlar och triceps heter dagens kombination och jag längtar, jag längtar. 9 timmars uppladdning, sen så! :-D
.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0