Benpasset,..

.
,..gick fint. Gårdagens backintervaller hade inte gjort dem alls så tunga och stela som jag förväntat mig, snarare tvärtom. När jag cyklade till gymmet strax efter 7 imorse kändes det som jag bara flög fram :)
.
Sedan blev det knäböj, i mängder. Ryggen pallar fortfarande inte väldigt tungt, men det går bättre för var gång. Totalt 12 set. Till en början för att det var roligt, resten för att jag insåg att armen inte skulle hålla till att lyfta vikter för benpress. Värdelöst, men bara att bita ihop och göra det bästa av det. Och bet ihop gjorde jag. Ordagrannt. Dessvärre befann sig underarmen mellan tänderna just då, så den stackarn prydde jag med ett fint bitmärke omgett av ett blåmärke. 
.
Efter mitt pass blev det grötfrukost i gymsoffan med senaste numret av nolltretton. Därefter till Medley, för hennes träning. Med risk att utnämnas till årets bitch lämnade jag henne med ett armpass i bagaget som hon ska vara stolt över.
.
Resten av dagen ska spenderas med mitt hjärtetroll E. En sväng på stan, dricka för mycket kaffe, prata massa strunt, glo på lite folk. Vad som helst eller ingenting, bara det är med henne <3
.
Lördagsgodis när man inte riktigt vill ha något lördagsgodis :)
.
.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0