Det finns ingen anledning,..

.
,..att krångla till det, så länge man mår bar och trivs, eller hur? :)
.
Enkelhet i tre steg. 1.kolhydrater, 2.protein, 3.något som ger färg ;)
     
.
 
.
Idag var det jobbigt att äta. Jag började nästan en timme tidigare än vanligt och frukosten ville liksom stanna i munnen, hur många gånger jag än svalde. Likaså första lunchen, så istället för att tvinga mig bytte jag en av lådorna mot en drickbar lunch istället. Välsigne den som uppfann mixern <3
.
Dagens träning var armar och vader, jag började med triceps och det gick kanon. Bara för att jag hade sån jäkla lust så körde jag tunga dips, trots att jag inte skulle köra några alls. Biceps fick lite mindre kärlek, jag struntade i min sista övning, mitt fokus tog slut. Vaderna körde jag på ren envishet, för att jag hade bestämt mig för att göra det. Hur som helst blev upplägget:
.
Pushdowns med rep 5 set
Smalbänk 5 set
Dips 6 set
Pushdowns med handtag 6 set
Enarmspushdowns 3 set
.
Bicepscurl i cabel 5 set
Stående hantelcurl 8 set
Skivstångscurl 5 set
.
Stående vadpress 6 set
Sittande vadpress 5 set
.
Efter allför få timmar av sömn och dryga 9 timmar på jobbet är jag, trots min förkortning, nöjd med mitt pass. Redan på fm kände jag att jag hade behövt min tupplur, men den tvingades utebli helt idag. När man är såhär gammal som jag behöver man vila, det är jätteviktigt. 
.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0