En helg behöver,..

.
,..för min del inte betyda något jättespeciellt. Vanligtvis jobbar jag, tränar som vanligt och följer mina vanliga rutiner. Men något litet extra unnar jag mig gärna, bara för att sätta en liten guldkant på tillvaron. Givna favoriten, är sushi ;-D
.
.
Dagens träning var rygg med fokus tjocklek, samt mage och passet gick bra. Det blev fler övningar än jag tänkt, men energin fanns där och jag hade bara korta vilor vilket gjorde att tiden heller inte sprang ifrån mig, så jag tyckte det var lika bra att köra på ;)
.
Smal lats 6 set
Pullover med rep 4 set
Liggande rodd 6 set
Hantelrodd 4 set
Sittande rodd 5 set
Baksida axlar 5 set
Ryggresningar 5 set
Crunches på boll 5 set
.
  
.
Så har jag köpt blommor också. Till min trädgård på ett hus som inte är mitt. Ett hus som inte ens är till salu, men som jag planerar att det ska bli det. Så,.. nu hoppas jag att blommorna överlever tills dess. Annars får jag väl plantera dem i mina balkonglådor,.. som jag visserligen inte heller äger några,.. (ännu?) :-P
.
.
Jag vet att jag sagt att jag ska stanna i Sverige i höst och vinter, men ni som känner mig vet också att jag behöver ett projekt som håller mig sysselsatt om jag ska trivas med att spendera alltför lång tid här. jag hade en plan, men den ändrades, så nu tänkte jag, att det kanske kunde vara en idé att,.. bli med hus!? :-D är jag heltokig? :-P
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0