En trevlig lördagsmiddag,..

.
,..fick bli avslutet på gårdagen. Jag var inte sugen på varken sötsaker eller "skräp", så det blev istället en välsmakande kycklingmåltid, men med tillbehör jag inte äter veckans övriga 20 måltider.. ;) Tanken var att göra kycklingen i ugnen i foliepaket, tills jag upptäckte att jag inte hade någon folie hemma. Istället delade jag filéerna i mindre bitar och varvade med övriga ingredienser direkt i en ugnsfast form. Hur enkelt som helst, lagades "av sig självt" och supergott. 
.
Kycklingfilé, mozarellaost, röd pesto och champinjoner.
.
.

Min middagsgäst fick även ris till, men jag nöjde mig med en bädd av ruccola och avokado.
.
Valet kändes bra, jag hade inte fått i mig särskilt mycket annat ändå. Jag körde mitt tokiga benpass igår efter jobbet och det var inte bara jobbigtsåjagvillespy, det vände sig påriktigt. Inte under passet, jag klarade mig bra, men jag kunde inte dricka en droppe. Så väl färdig var jag jättetörstig och började klunka min Xtend, men det blev för mycket på en gång, oklokt.
.
Upplägget blev nästan likadant som det första, med skillnaden att jag la till en övning, liggande legcurl. Det glömde jag dock ta hänsyn till medan jag höll på, så jag tryckte in alltihop under samma tidsram som sist, trots jag lagt till totalt 100reps. Kanske en liten förklaring till varför jag stupade när jag var klar? ;)
.
Knäböj 20 reps
Benspark 20 reps
Liggande legcurl 20 reps
Benpress 20 reps
Löpning 90sek, 15km/h, lutning 4
.
Och så alltihop x5
.
Jag gillar passet, (ialla fall när jag är färdig..) kommer helt klart köra det som variation då och då. :)
.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0