En vrålande utmaning,..

.
,..i ett svettigt projekt. Jag är så fylld av glädje och lust nu att jag knappt vet var jag ska ta vägen!
.
När jag bar upp resväskan från förrådet var det inte för att fundera. Jag hade nästan helt bestämt mig och jag var mer eller mindre påväg. Inte utan mål, bara för resandets skull, som sist, utan jag hade en plan. Jag var på väg till Bulgarien för att bo och jobba där under 2 månader tillsammans med ett gäng jag därefter skulle följt med till Dubai för att stanna där ungefär fram till maj-13.
.
Jag fick ett otroligt generöst erbjudande både vad gällde jobb, resor och boende, men ändå bromsade någonting inom mig. Detta någonting sa att det kanske inte var helt rätt, i alla fall inte just nu.
.
Dock kände jag inte att jag kunde tacka nej utan att ha en tanke om vad som lockade mig med att stanna hemma. En plan för vad jag skulle göra här. Så dök den upp, som från ovan.
.
.
  
.
.
3 sept drar vi igång ett bootcamp Armyfit!! :-D Precis ALLA är välkomna att delta, och ännu bättre är att precis alla KAN delta! Nivån kommer att anpassas efter gruppen och efter individ.
.
Det kommer att finnas flera grupper, med på olika platser och jag kommer att ha en av grupperna. Nästa fredag, den 24/8 kl 18.00 i Trädgårdsföreningen kommer vi att ha ett prova på-pass, som är helt gratis, så den som är intresserad ser till att befinna sig där, för en sista övertygelse om att detta är höstens måste för alla träningsgalningar som vill ha en riktig utmaning! 
.
Det här ska bli så sjukt roligt! Jag är riktigt taggad! Kika gärna själva på http://armyfit.se/ och anmäl er till Boot Camp Rookie Evening, Linköping!!
.
You wanna join my team? ;-D
.
.


Kommentarer
Camilla Davour

Kul Lisa! Låter som en väldigt rolig grej, tror det passar dig perfekt :-)

Svar: Kan bara hålla med. Och så tillägga att det (inte skulle, utan) KOMMER passa dig perfekt med! <3
Lisah

2012-08-16 @ 06:06:17
URL: http://www.camilladavour.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0