Fredagen fick bli,..

.
,..veckans vilodag. I alla fall ett försök till sådan.
.
Har flugit omkring som en dåre under min 9-timmars arbetsdag. Mer än vanligt till och med, då är det mycket. Direkt efter jobbet till gymmet på Friskis, för att ge ett axelpass. Mycket duktig och motiverad kille, ska bli kul att se hans kommande framsteg :)
.
Så suttit ner, har jag inte gjort många minuter. Inte förrän nu. Kvällsmaten är i magen, morgondagens matlådor uppradade i kylskåpet och jag ska njuta av att göra ingenting alls. Eller också läsa en stund. Jag fick nämligen 3 nya böcker på posten idag. Två jag vill läsa i rent faktasyfte och en som jag blev tipsad om, liksom från ingenstans, så jag tänkte ge den ett försök att fånga mitt intresse.
.
.
I rummet bredvid går min nykomna inneboende omkring och gör sig hemmastadd. En lite ovanlig känsla att ha någon mer här i mitt slott, men det känns helt okej, tror det kommer fungera bra. Han har ännu bara hållt sig på rummet, så det enda jag märkt av lite grejer i skafferiet, ett ovanligt fyllt kylskåp, framförallt fyllt med saker jag inte brukar  ha i mitt kylskåp. Och så en doft av manlig parfym. Det sistnämnda är visserligen inte helt otrevligt.. :-P
.
Syns det vilken hylla som inte är min..? 
.
.
Imorgon, lördag, ska jag först jobba, sedan träna ben. Och jag planerar att köra en sånt såäckeljobbigtattjagvillspy-pass. Det ska bli skoj ;) Så ska jag väga mig också. Jag är rädd att jag tappat en aning i vikt. Kanske beroende på att jag har uppehåll från creatinet, kanske för att jag ätit för lite eller sprungit omkring för mycket. Kanske en kombination av alltihop. Jag önskar dock jag stått still, alternativt ökat en liten liten aning, för jag har ätit så mycket jag klarat. Men hur som helst spelar det ingen roll, sålänge det känns bra, och det gör det :)
.


Kommentarer
JOHN

Grymt val av böcker! När du läst färdigt dem kan du beställa "Forskningsfusket" av Ralf Sundberg. Då har du läst allt du behöver läsa ;)

Svar: Tack! Ja, jag har läst delar av den, mycket intressant. Ska absolut köpa den och studera lite närmare ;)
Lisah

2012-08-17 @ 20:11:11
URL: http://pulstagning.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0