Gör om,..

.
,..gör rätt.
.
Igår skulle följt med dem på jobbet ut, men som magen mådde kändes det som en oklok idé med drinktävlingar och en natt på dansgolvet. Idag tackar hälsan mig för att jag ändrade mina planer och jag ångrar det inte. Jag mår bra idag och dessutom kan jag börja min nya träningsvecka en dag tidigare, vilket är kanon då det passar min tanke för upplägg perfekt :)
.
Förra veckan delade jag kroppen på 5 pass:
.
Bröst/framsida axlar/mage
Rygg/vader
Ben
Axlar/mage
Armar/vader
.
Denna vecka kommer jag dela kroppen på fler, men aningen kortare pass. Det både för att variera, men också för att det kommer att passa min övriga vardag bäst. Första passet om ca 3 timmar, så fort jag jobbat klart, och jag längtar. Älskade rygg på tur idag <3
.
  
.
.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0