Helt fantastiskt,..

.
,..att få träna igen idag, efter den oplanerade men välbehövda vilodagen igår. Idag mådde jag mycket bättre och efter ett par timmar på jobbet for jag till gymmet och körde ett pass axlar och baksida ben. Mycket nöjd över mitt beslut att lyssna på kroppen igår, och över min prestaion idag. 
.
.
Jag har ju berättat förut att när hittat en krydda eller smaksättare jag tycker om, så äter jag den på allt, till allt, tills jag tröttnar. Nyss var det fryst dill, sedan var det en läskig dijonsenap från Netto som jag egentligen inte ens gillade, men fick för mig att äta ändå. Idag köpte jag färska rödbetor, och på dem hade jag ett par droppar kallpressad olivolja och Flingsalt i smaken Wild garlic. Kan varmt rekommendera det! Gott på alla grönsaker och säkert på det mesta :)
.
  
.
.
För övrigt har jag haft en bra dag, men efter träningen saknade jag min B, som har övergivit mig ett par dagar. Så när jag inte hade hennes träning att ta hand om fick jag hitta på något annat och hamnade hos frissan. Nu blir mitt hår inte långt och det är Bs fel.
Sedan tog en sväng på stan. Jag behövde en svart t-shirt. Jag kom hem med ett par svarta jeans, ett par svarta shorts, ett svart linne och en svart stickad kofta. Dem behövde jag inte. Helt och hållet hennes fel det med. Vore dem inte så snygga skulle hon få stryk. Hon ska i alla fall få känna att hon lever när hon är tillbaka ;)
.
Imorgon är det fredag och sista dagen jag ska jobba på utegymmet. Tråkigt, för jag kommer att sakna mitt gäng mycket. Efter jobbet ska jag träna armar, som blir veckans sista pass. Lördag blir vilodag, för då bär det av mot Karlstad och SM i Athletic fitness tillsammans med hjärnorna bakom produkten alla pratar om, Smartgrip! Ska bli riktigt skoj! Ses vi där? ;-D
.
.


Kommentarer
Emil

Hallåj! =)
Ja haha det tycker jag med, så tack=).. Njae det är väl en upplevelse att ha sett Bolivia. Men ja.. Vet inte riktigt vad man ska säga om det landet egentligen.. Nej, min bror bor inte där. Men hans fru kommer därifrån så det är därför dem gifte sig där, sen har hon (eller de) även hus där! och brorsan har köpt sig tomt med. Men de bor i sthlm.
Brasilien låter sjukt nice, och det är som jag kan förstå ett I-land vilket gör att man borde slippa massa av skiten som är relaterade till U-land haha=). Låter helt klart som en rolig resa!
Men att passera genom bolivia skulle jag nog dock inte rekommendera, i alla fall inte om man åker med bussar (vägarna är för jävliga så är grymt drygt). flyger man så fungerar det nog=).

haha, tyckte också att det var svårt första gången jag prövade som nu var rätt länge sedan. Men det är bara att jobba på så sitter det nog snart=). Tack för komplimangen=)
Army-fit? Ja okej, det är säkert roligt! Inte sugen på cross-fit då?=)

haha oklart var det blir, men inte linköping=). För några timmar sedan var jag helt säker på att det skulle bli östersund, men nu har ny information uppkommit så det kanske blir Umeå, vill mycket hellre dit!

Nu blev det här väldigt långt haha! hoppas du gillar att läsa!

2012-08-09 @ 20:59:08
URL: http://www.fitnessguru.se/emil23j


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0