Hur är det möjligt,..

.
,..att två så ynkliga muskler som biceps kan vara så otroligt lätta att älska och så fruktansvärt roliga att träna? och framförallt göra så oooont? XD (förlåt mig, jag ska bara tala för mig själv. På mig är dem två ynkliga små..)
.
I förra veckans armpass fick mina biceps knappt ingen kärlek alls. Detta för att busungen inom mig hellre ville utmana min vän i en massa dumheter till tävlingar i nästan en timme innan vi kunde komma igång med det vi skulle. Sen började jag med triceps och sedan var energin slut.
.
Så denna vecka ändrade jag. Från början var planen axlar/mage igår och armar idag, men istället körde jag axlar/triceps igår och biceps/mage idag. Och idag fick dem kärlek, hej hå vad kärlek dem fick ;-D 
.
.
Resten av min kärlek ska jag ge till min säng. Jag ska lägga mig tidigt som bara attan ikväll för att få ligga i den så länge som möjligt, eftersom inatt blir min sista natt(!!) i den på en period. Tyvärr börjar jag extra tidigt imorgon, så minst en timme försvinner där.
.
Jag berättade det aldrig igår när jag svamlade om min planerade långtidsutomlandsvistelse, men innan jag hann bestämma mig för att inte åka, så hann jag gå med på att låta en inneboende flytta in hos mig och ockupera mitt sovrum. Fruktansvärt oklokt, jag vet, men är någon förvånad? Vi får väl se, jag lyckas kanske skrämma bort stackarn ganska snabbt.. och om så inte blir fallet så får jag väl uppehålla mig någon annanstans. I mitt andra sovrum till exempel.. Eller i mitt vardagsrum, mitt kök,.. kanske i den sköna soffan på gymmet..? 
.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0