Ibland blir det,..

.
,..för mycket av det goda, när andras välmening går överstyr. När någon annans behov av, ja vad nu det kan vara, bekräftelse av egen terapeutisk förmåga(?), ska uppfyllas av att den utövar samtalsmetodik på en själv. När någon annan ska tala om för mig hur jag fungerar, tänker eller känner, och dessutom av vilken anledning det är så, utan att jag bett om denna information. Information som kanske ens inte känns relevant eller korrekt för mig. 
.
Igår skedde något som väckte en massa känslor inom mig. En liten mening, eller ett par, av ett slag som gav mig flashbacks till andra meningar, sagda av någon annan. Minnen som gjorde mig förbannad, riktigt förbannad. Så lilla jag, som påstår mig inte besitta någon ilska kokade för en stund. Bara en mycket kort stund och en faktiskt välgörande sådan, men det överraskade mig ändå.
.
.
Nu har jag dock släppt ut det och det var skönt. Så, nu är jag mitt glada jag igen :)
.
Välkommen måndag, nu ska jag ut och köra bil, så dagens tips är, håll er undan! ;) Senare väntar benträning och så pt-agerande på sporthallen. Finfin start på veckan :)
.


Kommentarer
Anonym

Man kanske skulle anlita dig som PT ett par veckor ;)

Svar: Vad tränar du? :)
Lisah

2012-08-06 @ 15:53:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0