Idag var det axlarnas,..

.
,..tur att försörjas med lite arbete :) Jag älskar axlar. Idag vaknade jag dock alldeles för tidigt, eller ja, jag var uppe i natt också, jag kunde helt enkelt inte sova. Dessutom gjorde magen gör ont och bråkade så jag kände mig inte i min bästa toppform inför passet.
.
Det blev hur som helst ett klart godkänt pass, men upplägg enligt följande:
.
Sittande hantelpress, 6 set
Liggande omvända hantelflyes, 4 set
Sidolyft med hantlar, en sida i taget, 6 set varav 1 dropset
Baksida axlar i maskin 6 set
Frontlyft 4 set
Shrugs 4 set
Crunches på boll 4 set
.
Jag har fortfarande ont i min mage och jag har fortfarande inte fått mina provsvar från blodproven de tog när jag var hos den där dumma läkaren. Men idag, efter 8 veckor och en arg påminnelse, ska läkaren ringa mig och tala om vad det är för fel på mig. Jag har inte särskilt höga förväntningar.
.
Hur som helst får jag i mig min mat och har lyckats behålla min vikt, så jag känner inte att jag vill gnälla ändå. Jag har alltför mycket att glädjas åt, för att låta tråkigheter ta över.
.
.
 


Kommentarer
dory

duktiga o fina lisah:) hoppas du får reda på vad det är och att dom kan göra något åt det<3 kämpa på:)

2012-08-01 @ 14:07:35
URL: http://dory.bloggsida.se
Lisah

Ååh, tack söta du! Såna där små upplyftande vänliga kommentarer ger så otroligt mycket <3

2012-08-01 @ 14:12:34
URL: http://hittaingetledigtnamn.blogg.se
Anonym

Fan vilka snygga ben ;)
Eller rättare sagt, skitsnygg tjej!

2012-08-01 @ 20:44:10
Lisah

Tack snälla Anonyma du ;-D jag önskar jag kunde se dig och ge dig en egen sån trevlig komplimang ;)

2012-08-01 @ 21:32:04
URL: http://hittaingetledigtnamn.blogg.se
Anonym

Lisah det har du redan gjort :P

Svar: ...jaså? :-D sluta vara så hemlig då! XD
Lisah

2012-08-02 @ 15:57:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0