Lediga dagar,..

.
,..brukar alltid innebära en massa måsten, med sånt som liksom inte hinns med annars. Men idag, så tog jag ledigt från dem med och istället tog jag mig en shoppingtur på stan. Hade jag haft bärhjälp med mig kunde jag fortsatt i det oändliga, men när min arm höll på att gå av gav jag upp och cyklade hem. Hann dock få med mig en del kul grejer :)
.
.
För mig nästan obligatoriskt, ett par totalt onödiga men ack så underbara, sneakers :-D
.
.
Och så ett par skor jag (nästan) kan kalla nödvändiga, men
om inte annat så i alla fall billiga!
(Ja, C, DEM är från barnavdelningen ;-D)
.
.
Lite leksaker.. :)
.
  
.
Och så inte precis nödvändiga, men ruskigt snygga shorts, linne, jeans och topp.. :)
.
  
.
Mitt i provandet ringde läkaren. Henne hade jag förträngt. Hon var dum. Sa att det var nåt fel i hjärnan på mig. Det kan jag väl gå med på att det kanske är, men jag fattade inte poängen och sammanhangen med min mage. Jag undrar om hon gjorde det själv. Hon ställde dumma frågor så jag gav lika dumma svar. Jag tror inte hon gillade mig och jag tror hon kände att det var ömsesidigt. Vi kom nog egentligen inte kom fram till något. Jag är inte det minsta förvånad.
.
Imorgon väntar armar och jag funderar på att skita i det. Jag testade en tröja på Stadium, en sån där tight långärmad spänniströja, och i den storlek jag behövde för att armarna och axlarna skulle få plats så satt den som en stor säck runt magen. Så jag tror jag ska skippa styrketräningen en period och bygga degmage, tills dess att mina proportioner kommit i fas med storleksmallen.
.
Eller?
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0