Lördagsform,..

.
,..och grötfrukost. Hur startar du din helg?
.
Maj, Juli, Augusti, 2012
.
   
.
 
.
Dessa bilder visar ingen markant skillnad, men för mig är det framgång, eftersom jag väger mer, mer och ännu mer. Ungefär ett kilo plus på varje bild. Rätt skoj för en kyckling :) Ännu mer framgång är det dock, att jag hängt med rent psykiskt. Att jag inte tycker det är jobbigt att se siffrorna på vågen bli högre, utan snarare gillat det. Nu känns det dock ganska lagom, jag stannar gärna där jag är. Möjligen ett kilo till, bara för nyfikenhetensskull, men det kilot lär inte skynda sig, jag kommer ju att träna lite annorlunda en period nu.
.
Nu väntar jobb i 6,5h timme innan jag får fara till gymmet. Leva i nuet i all ära, men just nu längtar jag ett par timmar framåt,.. <3
.
 
 


Kommentarer
OldColleague

Wow, vilken pingla den lilla kyckligen växt upp till att bli ;)

2012-08-18 @ 10:29:09
Lisah

..tack! :-D "gamla kollega"..? ;)

2012-08-18 @ 10:54:23
URL: http://hittaingetledigtnamn.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0