Lördagsgodis,..

.
,..och tidig söndagsträning. Ett för mig alldeles perfekt recept på en god helg :)
.
.
  
.
  
.
Snart där va..? :-P
  
.
.
Passet gick bra. Började med lutande smith, 6 set, därefter 10 set bänkpress. Förr hade jag en liten skräckblandad hatkärlek till bänkpress, nu älskar jag den villkorslöst ;) 
.
Fortsatte med 3 olika bröstmaskiner, 6, 4 och 4 set. 4 set frontlyft för framsida axlar och 4 set vardera i stående och sittande vadpress. That´s it :)
.
Nu väntar jag besök och förmodligen får vi börja med att knalla bort till affären. I mitt kylskåp finns inget annat än det jag själv äter och knappt det, och jag gissar att han annars kommer att sakna både det ena och det andra.. 
.
.
Hoppas ni har en trevlig helg ni också. Minns att varje dag blir precis så bra som ni gör den <3 
 


Kommentarer
Camilla Davour

Såg minsann hur mycket du hade på stången i bänkpressen.. biff!! Hördes dessutom ända ut i cardio-rummet hur någon stånkade och körde tungt ute i gymmet, bra jobbat! :-)

2012-08-05 @ 11:33:05
URL: http://www.camilladavour.se
Lisah

haha, fasen. Jag tänkte gömma dem när du kom!! :-P när ska vi tävla? ;-D

2012-08-05 @ 12:41:01
URL: http://hittaingetledigtnamn.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0