Sådär som en lördag,..

.
,..ska vara :)
.
.
  
.
.
  
.
.
    
.
Söndag idag och trots mina få timmars sömn vill jag mer än allt i världen åka och träna efter jobbet. Tyvärr verkar det inte vara någon god idé heller idag, eftersom armen fortfarande värker och smärtar så mycket att jag har god lust att klippa av den. Amputera. Sälja. Intresserad?
.
Benen känns åtminstone, efter passet igår. Så jag får leva på det. Stumma lår och en öm röv. Fantastiskt.
.
Ska hem till mamma ikväll, brorsan fyllde år för ett par månader sedan och vill bli firad. Enligt min mening finns det en preskriptionstid på hur långt i efterhand man kan kräva ett kalas, han är inte enig med mig.
.
Hoppas ni mår bra, allesammans <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0