Söndagens träning,..

.
,..blev ett kvällspass bröst och mage.
.
Bänkpress 10 set
Lutande bänk i smith 6 set
Nedåtlutande bröstpress 4 set
Hantelflyes 4 set
Cabelflyes 4 set
Mage på lutande bänk med medicinboll 4 set
Hängande benlyft 1 set
.
.
.
.
.
.
Idag gjorde vi sakerna i "rätt" ordning, tränade först och skulle lämna buset till efteråt, för att det inte skulle bli som i fredags, då vi busade slut på all energi innan vi egentligen "börjat träna". Vi hade planerat att tävla i diverse dumheter, men det blev inga tävlingar idag, energin räckte inte. Det å andra sidan betyder att vi fick till ett bra bröstpass, vilket känns skönt :)
.
Imorgon ska vi köra ben och finns tiden ska jag utmana min vän i någonting då istället. Vad som helst, bara jag är garanterad vinst... ;-P
.


Kommentarer
Emil

Haha ja då vet jag inte riktigt hur jag ska hjälpa=). Men i och med att du ramlar framåt så gör du det kanske för snabbt? Luta framåt tills du känner att du har balans och kontroll även om det bara är just att tårna lättar från marken och fortsätt sen=). annars kan du pröva läsa det här=) (http://www.dragondoor.com/articles/building-an-olympic-body-through-bodyweight-conditioning/) men verkar bara vara att köra på så löser det sig=).

Ja då. det går sakta framåt!! Har inte känt mig så där sjukt trött idag faktiskt! Men blev ju någon form av vilodag idag också. Kör på imorgon igen=)

2012-08-14 @ 17:52:19
URL: http://www.fitnessguru.se/emil23j


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0