Ibland får jag,..


,..idéer som är bra. Ibland är dem ännu bättre. Och ibland, som idag, är dem ju alldeles fenomenala. Sen finns det dagar då jag inte tänker en millimeter än vad min om än breda men korta näsa räcker, men de historierna hör inte hit, just nu.

När jag sedan delar dem med en person som är skeptisk, då inser jag bara ännu mer hur mycket jag vill göra verklighet av min idé. Och när jag sedan möts av en till och en till negativt inställd person, då bara måste jag. Så nu måste jag undersöka mina möjligheter. Som ju är obegränsade. För allt är möjligt. Precis allt.

One step forward, and three steps back . . .



then you go around, and around and,..



..you´re getting somewhere?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0