Med jämna mellanrum,..


,..kommer en lust att skriva på denna egentligen meningslösa blogg mycket och ofta. Sedan försvinner den. Antingen för att jag inte har något att dela med mig av, eller för att jag inte vill dela med mig.

 

Min tanke är ju att, när jag blir stor, ska jag bli större. Men när fasen blir jag stor då? Jag växer litegrann, sen händer något och jag bara tappar det igen. Var fan är ordningen? Hur står det till? Huvudet upp och fötterna ner? Jag undrar det ja,..

 

Hur som helst, jag har bestämt mig för att ta semester. Jag har ju faktiskt varit hemma i snart 3 månader och jobbat lika länge, så det är hög tid för semester. Kanske inte i en vanlig dödlig människas perspektiv, men jag är inte en sådan. Jag är säkert snarare en döende. Jag har ett för kort liv för att vänta, i alla fall tror jag det, och det är för långt till våren. Jag får ont i kroppen av att frysa. Dessutom tycker jag tanken på att kliva av ett flyg i ett främmande land utan en enda aning om var jag ska ta vägen är otroligt skrämmande, men precis lika och ännu mer, lockande. Så jag är tvungen.

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0