Trodde aldrig,..


,..jag skulle få komma hem igår. När jag gick med på att byta till kvällspass var mitt krav att sluta 21, absolut inte 21.30. Men gissa vem som blev kvar både till 21.30 och längre ändå,..? >:-/ Blev lite halvkris på alltihop och som om det inte var nog med allt som var försenat så blev jag haffad av polisen som tyckte jag varken kunde trafikregler eller hade en godkänd cykel. Normalt sätt hade jag försökt charma mig ur situationen, men igårkväll var jag bara så slut att jag inte orkade. Jag gav dem min I really dont give a ****-blick och sa att jag faktiskt inte hade tid. Och sina böter, dem kan de äta upp, för jag tänker inte betala dem.


Jag vet inte riktigt varför det blev som det blev igår. Dagen startade hur bra som helst. Jag vaknade och var riktigt taggad på mitt benpass. Väl på gymmet välsignades jag med en nästintill perfekt fokuserad energi och inspiration och passet gick kanon. Jag körde tills jag ville kräkas och sen låg jag på golvet och log för mig själv en lång stund innan jag förmådde att ta mig hem. Åt min frukost och duschade, så skulle jag vila en stund. Allmänt nöjd, ända tills.

Jag vet inte varför jag låter mig påverkas, men ibland kan så lite, riva ner så mycket. Och igår krävdes nästan ingenting, för att jag bara skulle tappa allt jag höll. Så blev resten av dagen mest bara pannkaka. Det är dock mitt eget fel, för jag lät den bli pannkaka. Men det är väl så, att man måste få bryta ihop lite ibland. Jag mår bättre idag, tror jag.


I alla fall ska jag ha roligt idag. Det är ju min "lediga torsdag". Är igång och tvättar och lagar matlådor nu, sen iväg till Medley för massage, den första kl 10.00. Sedan ska jag agera PT nere i gymmet, och idag inte bara till en utan jag ska träna två, samtidigt! :-D huhu, lilla flickor, de ska få smaka på träning minsann. Jag har en storslagen plan. För att utnyttja tiden maximalt, och även det faktum att de har varandra, ska de få köra en del parövningar. Fokus ska bli på ben och bålstabilitet, varvat med pulsintervaller. Det ska bli nästan så kul som att träna mig själv >;-P

Sedan ska jag en sväng på stan för en kaffedejt. Kaffe är viktigt skit. :) Sedan tillbaka till Sporthallen, för att till min stora förtjusning (läs fasa) svettas i grupp(!!). Mitt förnuftiga (läs helgalna) jag, har nämligen bokat in mig på functional moves-passet i em. Well, they say I need it,.. Och om inte annat, så leds passet av en helgrym instruktör, vars utstrålning gör det värt att komma för bara den. :)



Summan av dagen blir att mitt axelpass får infalla först imorgon och då flytta armpasset som istället bär av på lördag. En bra plan känns det som. Mina armar gillar nämligen lördagar :) tjing*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0