2012


Och jag vaknade imorse med en positiv känsla i kroppen. Ett nytt år som ger oss nya möjligheter, nya erfarenheter och nya upplevelser. En chans till omstart, till att påbörja något nytt, till att rensa ut, att förlåta, glömma och gå vidare. Minnas det vi vill minnas, radera det vi gärna glömmer bort.

Låt oss se tillbaka med förståelse, framåt med tillförsikt och runtomkring oss med kärlek <3

Jag önskar att detta nya år bjuder er på precis det ni önskar, att ni ser och tar tillvara på de dörrar som öppnas för er, och att ni vågar ta de steg ni vill, mot förändring, en ny riktining, eller kanske bara framåt i er själva.

Och så önskar jag, att ni inom er bär med er en omtanke om er nästa, bjuder en främling på ert leende, och att ni får hundra stycken tillbaka.


Kommentarer
Anonym

Naturellt protein+kanel INTE okej någon dag i veckan:D =)..



Året då allting händer.. 2012

2012-01-01 @ 20:25:08
Lisah

Naturellt protein och kanel, okej när helst jag känner för det och allra helst i de gånger jag ska dricka det PÅ GYMMET. Och du vet du måste gilla läget, annars har du snart kanel på ställen du inte ens kan föreställa dig. Fattaaaaar duuuu??!! :-D

2012-01-02 @ 20:34:51
Anonym

Yo Lambi.. Jag gillar väl alltid läget, för vad gör man inte för att få träna med dig? ;)

Men sen att jag bits ibland de får man ta..

Hörde att ostkaka skulle in i din kost from nästa vecka:P



Gillar dig me

2012-01-02 @ 20:47:55
Lisah

Rätt svarat Kissen, du lär dig ;-D



Men vad sa du att du sa sa du?? Ostkaka?? Jag vågar nästan inte tro dig, min hörsel är ju som vi vet inte en flundra, men min syn . . . Ser jag ordet OSTKAKA och MIN KOST i SAMMA mening??!! :-D

2012-01-03 @ 16:04:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0