Av någon anledning,..


,..vaknar jag bara allt tidigare. Imorse var klockan 5.00

Jag försökte evrkligen somna om, men 5.45 gick jag upp, jag var hungrig och uttråkad. Så här sitter jag nu med mitt kaffeglas (kaffe måste drickas i glas!) och första frukosten i magen. Fröken B1 sover ännu, men all rätt, det är ytterligare 3 timmar tills vi ska träna.

Idag ska jag ta med henne till Citygymmet och det ska bli kul. Vi var nere igår em så hon fick kika och fick tillåtelse att följa med idag på fm trots det är innan bemannad tid. Mitt schema säger axlar idag och jag är riktigt pepp. B1 som inte sett mig sedan i april då hon besökte mig på GC (kan själv inte förstå det är så länge sen..!) konstaterade att jag var mer bredaxlad än då, (en himla tur å jag säga, annars hade jag misslyckats nåt fruktansvärt :-P) men själv tycker jag dem försvunnit. Sedan typ en vecka. Förmodar att det är en känsla snarare än fakta, men det känns lika illa för det. Så idag måste jag återerövra mina axlar, jag kan inte tillåta att dem rymmer.


Vi diskuterade för övrigt axlar igår. Axlar och tuttar. Hur en snygg tjej "ska" se ut. Mycket diffust, men ack så intressant. Jag skulle nämligen, på väldigt många tjejer, föredra att kunna flytta deras tuttar och sätta dem på axlarna. Låter det konstigt? Alltså, jag tycker det ser bättre ut, att ha bredare axlar och vara plattbystad, än att ha bröst men inga axlar. På jobbet håller de inte med mig, och när jag nämnde det för mamma skrattade hon bara lite. Men jag tycker så. Personligen har jag inte mycket till bröst att flytta, men hade jag haft mer och haft möjligheten, skulle jag inte tveka en sekund att möblera upp den fyllnaden till axelpartiet.. eller varför inte lägga den i biceps.. :-P men ja, det är ju som sagt en smaksak,..



Igår kändes det nästan som rena julafton. Eller födelsedag. Eller något annat skoj. Jag fick massor med roligheter. :) Till att börja med drog min vän in mig på Monki. Något skeptisk till en början, jag som mest traskar omkring i träningskläder, men till min stora glädje fann jag en tröja, perfekt till gymmet, på tokrea. 20kr ville de ha för den :-O nästan gratis ju :)

Sedan hade jag fått två paket som vi hämtade ut. Det ena med 8kg vassle, och det andra med en av mina egendesignade tröjor. :-D Det var kul. Den var inte riktigt i det material jag önskat, men den duger. Jag ska ha den att träna i, och det viktiga med den är varken material eller passform, utan budskapet..



Borde väl funka..? huhu ;)

Nää, nu ska jag väcka prinsessan i rummet bredvid och trycka i henne frukost. Ha en fin torsdag :)




Kommentarer
Susanne

Du är allt bra härlig du Lisah:)

2012-01-26 @ 09:30:38
URL: http://www.sbmassage.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0