Även idag,..


,..har snacket på jobbet gått i tränings, kost och muskler Vs icke musklers tecken. Det är roligt. Jag hjälpte en arbetskamrat med lite kostförslag och jäklar vilket liv det blev på resten.

"Va? Du också? Varför ska ni förstöra era kroppar?"

Sedan lyssnade dem lite nogrannare och insåg att vi faktiskt bara pratade helt vanlig MAT och oj så förvånade de blev.

Jag bara ler.


Jag la mig att vila en stund när jag kom hem, hann sova alltför kort inatt. Men jag kunde inte sova nu heller, mitt huvud tänker bara träning. Jag klurar över mitt veckoupplägg. Tänkte göra en plan vilken dag jag ska köra vad, och så vilka tider, för att varken behöva krocka med jobb eller andra som vill träna samma sak, samma tid, på samma plats.

I morgon är det måndag och jag hade normalt sätt kört ben, men det blir det inte. Inte heller blir det bröst, eftersom "alla" av nån anledning ska köra bröst på måndagar. Jag är fruktansvärt sugen på att testa en ny grej, så kanske får det bli ett specialdesignat pass imorn. Jag ska överlägga saken, och kommer jag fram till något som är värt att berätta så ska jag dela med mig. ;)

Resten av dagens mat är färdig och nedpackad, morgondagens alla mål är klara och står i kylen, matlådan som sa kl 15 är transporterad ner i magen och jag har en timme kvar tills jag ska tillbaka till jobbet.

Nånting är det som väsnas inne i sovrummet, och jag tror bestämt det kan vara sängen som kallar på mig, så,.. jag får nog helt enkelt sällskapa den därinne en stund. Lika bra att passa på när man kan ;)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0