Det verkar som,..


,..om mitt huvud har lite för många kanaler igång samtidigt just nu. Inte så att det egentligen känns särskilt rörigt, men jag märker att det är det ändå. Jag dubbelbokar det mesta och trots att jag skriver lappar för att minnas så glömmer jag bort det och planerar in nåt tredje mitt över alltihop. Som imorn, då jag bestämt att träna ett visst klockslag, säger ja till att jobba i princip samma tid, bokar tvättstuga fastän jag inte ens kommer att vara hemma. Ska iväg på kvällen på något som är bestämt sedan länge, och mitt i allt tänker jag att imorgon har jag ju inget särskilt för mig, så kanske jag skulle höra med mamma om hon är hemma så kan jag åka dit..?

Hur som helst, i köket har jag en smart veckoplanerare som håller koll på allt det jag kommer ihåg att skriva upp. Nya träningsplaneringen har jag självklart noterat, så håller jag bara ordning på vad det är för veckodag, så blir åtminstone träningen rätt, vilket är en bra början. Och veckodag talar ju både datorn och mobilen om för mig, så idag vet jag att det är måndag och schemat säger att på gymmet väntar mig ett pass bröst och mage, så tjing på er och trevlig,.. ehh,.. ja just det, måndag! :-D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0