EN ENDA,..


,..anledning kan jag finna, som skulle kunna övertala mig att en dag skaffa mig en unge.

Det är om jag får en sån <3 haha, fy fan, jag älskar´n! :-D



Rygg idag och jag älskar rygg också. Var dock osäker på hur det skulle gå, OM det skulle gå. Jag har en värk i min nacke som är förjävlig. Både igår och i förrgår knaprade jag värktabletter för att kunna röra mig och för att stå ut med huvudvärken den förde med sig, men idag vägrade jag. Hade jag inte jobbat hade jag ordnat mig en tid hos någon som förhoppningsvis kunnat hjälpa mig, men nu fanns inte möjligheten.

Hur som helst överlevde jag dagen och tog mig till gymmet. Drog 10 snabba minuter på löpbandet innan jag började, i ett försök att lossa bröstryggen något, sen började jag med chins lite försiktigt. Kändes okej under hela passet, men jag har fortfarande äckligt ont. Det är en såndär värk som liksom bara mår illa på nåt vis. Säkert nåt livsfarligt. Hjärnhinneinflammation gissar jag på, så förmodligen kommer jag vakna imorgonbitti och vara död.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0