En supereffektiv,..


,..torsdag.

Hann med en hel del imorse, innan gymmet. Sedan axelpasset, som till en början verkade tungt, men när jag blivit förbannat och svurit lite på hantlarna, gett mig själv några smällar på käften och bitit mig lite i armarna (jag vet, låter kanske inte särskilt intelligent, men alla har vi våra sätt,..) så gav jag mig fasen på att jag kunde, och ja, då kunde jag. Förstås. ;)

Sen köpte vi lunch till B1 Wayne´s. Hon är inte lika glad som jag i att äta samma sak tre gånger om dagen.. ;) Hann även hoppa in en snabbis på Budo & Fitness och fick varsin gratis Swebar i nya smaken Wildberry. Man tackar! Min ska jag spara till helgen :)

Så har jag hunnit få lunchen ner i magen, kört två maskiner tvätt och ska nu iväg till sporthallen för att träna lilla E. Sen ska jag visst dit, och skriva kontrakt. Åka och handla och sen en kvällspromenad i trevligt sällskap. En supertorsdag visade det sig bli. :)

Ett hjärta som är fyllt av kärlek blir aldrig gammalt





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0