Fy så sur jag blev,..


,..tidigare idag, när jag skrivit ett inlägg jag just skulle publicera, och så bara ballar hela allting ur och inlägget försvann spårlöst. Men, säkert fanns en mening även med det..

Hur som helst, nu är jag hemma, tränad, duschad och matad. Jag trodde knappt mig själv när jag var på väg till gymmet, jag var så trött och alldeles mörbultad. För lite sömn i helgen och en alltför lång arbetsdag igår. Jag pallar helt enkelt inte heldagar längre, måste vara åldern. Men jag gav mig av, för låta jobbet förstöra för träningen, det är det sista jag går med på. Ont i ryggen hade jag med, så min genialiska lösning blev ett ryggpass. Och det gick bra. Jag kom dessutom på ytterligare en otroligt intelligent sak. Att, för att bli bra på något måste man träna på det. Och jag skulle ju bli bra på chins, så, därför gjorde jag chins. Jag suger ju totalt, och för att komma upp i det antal jag bestämt mig för krävdes ganska många set, men skam den som ger sig, och efter mycket om och men var dem gjorda, 40 st ;)

Imorgon ska jag köra ben, och jag önskar samma taktik gällde för ben som med ryggen, att ett pass kunde vara botemedel för det onda. Jag säljer det snart, det onda benet. Jag kan inte ens sova tack vare det, för när jag ska vända mig vill det inte följa med och då gör det ont så jag vaknar. Skärp dig dumma ben, annars ger jag dig till Salu. Och till dem som inte vet det så är Salu för övrigt en mycket dum man, som bor nånstans ute i skogen i ett hus som han har fullt av barn som varit elaka och därför blivit bortskänkta dit av sina föräldrar. Och dit vill man inte. Detta var i alla fall vad jag trodde i många år, till största del självihopfantiserat, men det kom sig från att min mamma sagt att hon skulle ge mig just till Salu, om jag inte var snäll..

Men jag var snäll, så jag fick stanna hemma. Nu för tiden är jag också snäll. I alla fall ibland. Idag var jag jättesnäll, flera gånger. Hoppas någon la märke till det och satte det på mitt Karmakonto. Kan vara bra att ha.

Ja, egentligen är jag nog för bra för att vara sann, så förmodligen är jag bara på låtsas. Eeh,..eller?










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0