Han coachar mig,..


,..jag coachar henne, och hon coachar nästa. Allt blir som en positiv spiral, där vi kan ta del av varandras kunskaper, energi och motivation. Och jag ler stort när hon berättar om deras pass.

,.."jo, och sen liksom skulle vi köra mage och jag skrek ju på henne, typ as högt, men hon kom ju inte upp i alla fall!"


Idag står det instruktions- och massagetider på schemat, ska bort mot Medley om en stund och sen hänga där mest hela dagen. Så trivs jag allra bäst, jag älskar det. För min egen träning sa planen löpning och mage, som fick bli halklöpning efter stränga förbud att springa på bandet som jag hade tänkt. Men en sväng runt stångån i mörkret fungerade ju det med, efterföljt av ett försök till uppvaknande av magmusklerna i träningslokalen här bredvid. En dusch och frukost och det är fortfarande mörkt ute och hela dagen ligger framför mig. Underbart. ;)

Jag mår så mycket bättre idag. Gravidmagen är som bortblåst, energin på topp och livet känns allmänt trevligt.

Din dag blir precis så bra som du gör den




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0