Helt fantastiskt,..


,..jag vaknade upp, levande. Insåg att jag fått en ny dag att uppleva och att göra vad jag vill med. Och göra vad jag vill kan jag verkligen, för jag är ju leedig :-D

Frukosten i magen, och fy så god den var. Det finns nog inget godare än frukost. Jag tyckte den verkade tråkig först, denna "nya" frukost, men icke. Den är alldeles lagom. Dessutom ligger den färdig i mitt kylskåp varje morgon, eftersom nån vänlig själ förbereder den åt mig varje kväll. ;) Alltså bara att kliva upp, knäppa på kafebryggaren, (som också är laddad och klar!) och slå sig ner. Vardagslyx på hög nivå. Varje dag. ;-D

Idag ska jag köra bröst och vader. Jag är lite halvskraj för nacken, för just bröst brukar snarare förvärra än förbättra när jag har ont. Men det får bli en uppvärmning på löpbandet även idag, kort med snabb, enligt den magiska formeln med tempoökning jag hittat på alldeles själv. Det roliga är ju att den funkar. Jag har en mot "vanlig" huvudvärk också, och samma sak där, fungerar alltid. Värktabletter, släng er i väggen.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0