Helt plötsligt,..


,..liksom från ovan, när jag cyklade från jobbet så bara damp det ner i huvudet på mig. Mitt nya träningsschema :) Så nu har jag stenkoll, på vad jag ska köra, vilken dag och behöver inte lägga mer energi på att fundera över det. Och gud nåde den som försöker ändra på min planering nu >:-D


"Lisah, kan du jobba ikväll?"

"Jag ska träna"

"Men du kan gå, så får du massor med motion"

"Jag ska köra rygg"

"..om du får dubbelt betalt?"

*ger dem blicken*

"okej.. (pennan åker fram) Lisah - kan ej.."


Armar idag, och jag blev sjukt nöjd över min prestation. Så nöjd att jag var tvungen att köra vader också innan jag gav mig. Och hör och häpna, jag lovar, jag skojar inte nu, jag har lärt mig tycka om att köra vader. :-D

Så, en växel upp för mig där, jag vet jag fjantat och fånat mig, jag får skärpa mig. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0