Hur svårt,..


,..ska det va? Tydligen väldigt. >:-/

Jag letar Casein som inte är smaksatt. Som är naturellt. Eller, kanske klarare uttryckt, casein som smakar skit. För det är tydligen vad det lär göra utan sötningsmedel. Men go ahead, smaka vad du vill, jag vill inte ha mer chokladpudding. Och inte vill jag ha vanilj-, päronsplitt- eller blåbärspudding heller. Den är god, min chokladpudding. Jättegod. Men det är lite det som är problemet. Då vill jag bara äta upp hela hinken. Eller också, om jag är väldigt trött, så vill jag inte äta den alls, det är sött och blir bara för mycket. Då vill jag ha ett som inte smakar nåt, eller som smakar skit. Som jag kan banda i lite vatten, svälja, förbanna mig över att det är så äckligt, men sedan bara gå och sova.

Så, hur svårt ska det va?? 

I en länk på Kolozzeum fann jag att Fairing skulle sälja det, men kan inte hitta det på deras hemsida. Länken var dessutom gammal, så kanske är det därför. (http://www.kolozzeum.com/forum/archive/index.php/t-95186.html) Det sålde väl inget bra :-P Nån annan som sitter på info?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0