Idag skulle jag ta,..


,..sovmorgon. Jag är ju ledig. Det gick bra. 5.48 klev jag upp. Först bara för att dricka vatten, sen satte jag på telefonen och kom jag på att E har födelsedag och slängde iväg ett sms, sen slog det mig att jag ska köra ben idag och då blev jag så sugen på att bara skutta upp, packa ihop och dra, så jag övergav sängen.

Nu sitter jag dock här med förhinder. Näsan ville bråka och gav mig näsblod och när jag väl får det så får jag mycket, så jag får helt enkelt vänta med att åka. Det gör ingenting, jag tog en shake, satte på lite extra kaffe och har det allmänt tidigmorgonmysigt :)

Dessutom har jag ju så fruuuktansvärt många viktiga saker jag bara mååååste göra, så jag kan ju ägna morgonen åt dem. Planera en liten semester till exempel, det kliar lite i resfötterna och jag har hört resväskan ropa på mig i flera dagar nere från källaren. Det är inte backpackerryggsäcken, utan den den stora rosa väskan. Det är inte rimligt att en så snygg rosa resväska ska stå ensam och tom nere i ett källarförråd. Nej, den bör packas med små shorts och toppar och bikinis och befinna sig på ett hotellrum i någon charterresort,.. Så, min lösning är en vintersemester. Min hud behöver sol och mina ögon behöver se vackra saker. Köttmarknaden på stranden tillexempel,.. huhu :-P

Ge mig sooooool och varma nätter . . . .



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0