Ingen hade väl tvekat,..


,..men jag måste ändå förtydliga att jag vandrar vidare på Linköpings gator som obesegrad biljardvinnare. Ska ni inte lära er att inte utmana mig mer snart? *suck* ...muhuhu >;-D

Vi åt kanongod sushi igår, nästan i stil med sushin i Chile. Dock bara nästan. Det kan aldrig bli samma som där. Men gott var det, och oj så lyckliga mina smaklökar blev. XD





Sen lite skitsnack, ett par röda läppar och så in mot stan. Biljardpalatset var mer än fullt, så vi fick bege oss källaren som kvällstid har det dem så fint kallar "dans och underhållning". Inte särskilt imponerande må jag säga. Nu var vi ju för tidiga för att få se någon striptease, men en av tjejerna var där och skuttade omkring i mystofflor och kammade sitt löshår som hon höll i handen. Och inredningen,.. nej ni, lila soffor och fåtöljer som inte bara var utslitna, dem såg rent av otrevliga ut. Det enda som såg kul ut var strippstängerna. Jag skulle gärna köpa en och montera upp i mitt vardagsrum. :)

Även möbleringen var under kritik. Hade jag förlorat, (vilket såklart aldrig skulle ske, men OM), så hade jag förmodligen talat om för er nu att borden lutade, bollarna var fyrkantiga och pinnarna krokiga, men så var inte fallet. Däremot stod ett av borden precis vid en pelare och omöjliggjorde vissa vinklar såvida du inte slängde upp pinnen över axeln. Bra tänkt.



Det blev ingen sen kväll och det var skönt. Jag har kommit på att jag är som en pensionär, lägger mig gärna efter barnprogrammen och kliver upp innan tuppen. På vägen hem möttes vi av ungar (fy, så gammal jag både låter och känner mig :-P) som var ganska långt ifrån nyktra. Gud vad jag inte saknar det. Jag bara tänkte tanken, mindes hur det känns. Ingenstans alls längtar jag efter det. Jag mår väldigt bra utan alkohol, jag undrar om jag kommer kunna dricka som nånsin igen? Jag tror inte det. Jag har alltför närliggande tankar om att det finns en morgondag som jag vill vakna pigg och fräsch till. Jag är kanske färdig"festad" för denna livstid, who knows . . .



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0