Jag är så trött,..


,..så trött att jag snart somnar stående.

Det fick inte bli någon promenad ikväll, för när jag bossat klart i rollen som PT och tagit mig hem igen, kände jag hur otroligt övertrött jag var. Kontot var slut, på både fysisk och social energi.
Så jag tog mig till Ica, två gånger, men sen fick det vara bra. En gång för att handla och andra gången för att hämta ytterligare ett paket. Beställde en påse naturellt casein från gymvaruhuset. Jag tänkte att det kanske var klokt att smaka om det faktiskt är så hemskt som det sägs, innan jag lurar på mig själv över 20kg,.. Så, om ett par timmar vet jag. ;) så köpte jag L-glutamin också. Både till mig och till lilla E. Hon springer ju och blir sjuk mest hela tiden, så jag tror hon behövde en påse ;)

Ska bli en tidig kväll ikväll, annars stupar jag imorgon. 9 timmar på jobbet, men sen tar jag helg. Och fredagsmyset, ja, det blir alá gymmet ;-D


Det här är inte en bild av en tom fågelbur, det är en bild av en fågel i frihet





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0