Jag undrar om jag skullle,..


,..om jag fick? Det är ju annorlunda nu.

Verkar som jag blir ledig i helgen, egentligen mot min vilja, jag skulle behöva jobba. Men, jag behöver säkert vara ledig också. Jag har två roliga träningspass som väntar, armar imorgon och ben på söndag. Och så två fika dejter, en lördagskvällsdejt och ett kalas på söndag. Så jobba finns det kanske egentligen inte tid för. Nej, det är nog lika bra. Idag däremot ska jag det, men först om några timmar. Och ingen träning står på schemat. Skulle blivit armar, men det känns som en smartare idé att köra dem imorgon, både för att axlarna ska hinna bli pigga på att göra dips och för att jag annars kommer att bli alltför rastlös imorgon med en helt ledig lördag,..

Så nu ska jag ta mig en promenad. Jag ville ha sällskap, men alla bara jobbar ju, och den som inte jobbar sover. Varför har ni inte samma tider och dygnsrytm som jag? :-(

Och så vill jag ha min kamera fungerande. Jag måste hitta laddaren eller skaffa en ny. Jag vägde mig igår. Var lite nervös, för jag tänkte att hade jag gått upp skulle jag säkert tro jag blivit tjock och skulle jag gått ner hade jag blvit besviken att jag inte klarar att hålla kvar det jag lagt på mig, men det löste sig till det bästa och jag vägde exakt som förra veckan. Tråkigt på sätt och vis, men förmodligen det bästa i nuläget.

Men jag står fast vid att jag behöver sol, så jag måste helt enkelt ta mig iväg någonstans dit den lyser. Jag är inte riktigt inne på nån lång backpacking resa, utan bara en kortare ladda D-vitaminförrådet-tripp. Eller kanske släppahelaallthemmaochbaralivingthedreamutanatttänka-tripp. Strunt samma, iväg ska jag.

Dock kanske inte riktigt så, även om det var bra jäkla kul..







Kommentarer
Camilla

Nehe du, alla jobbar inte! Jag körde också lite förbränning imorse, men valde att göra det på trappmaskinen nere på Gymbolaget! Frukosten smakar så mycket bättre när man fått svettas lite först :-)

2012-01-20 @ 10:58:35
URL: http://www.camilladavour.se
Lisah

Vad härligt att höra, och visst tusan gör den det! I mitt fall blev det frukost innan gymmet, men lunchen, den är om möjligt godare än vanligt nu! ;-D

2012-01-20 @ 12:10:26
URL: http://hittaingetledigtnamn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0