Jo men visst,..


,..jag mailade dem på Fairing, och man kunde få köpa naturellt, icke smaksatt casein av dem. Dock tog de bara hem det efter beställning och endast i säck alá 20kg, men vad fasen, det går väl åt, så småningom,.. :-P så jag tackade och bad dem skicka mig en sån ;-D

Det får gärna smaka apa, vad mig behagar. Jag bara pallar inte söta saker nu. Jag kör naturellt vassle också, har en påse med blåbärssmak som jag kan blanda med ibland, men helst inte. Naturellt is the new black, eller,..? :-P Jag vet. Jag är inte klok. Men vem är det nu för tiden?

Sitter just nu med en gammal BODY tidning, närmare bestämt nr 6-09 och stirrar mig mållös på Erika Andersson, som då var knappa 23 år. Är den bruden inte snygg vet jag nog fan ingen som är det. Huh :-O





En vilja är en bra början. En tanke också. Men det är tyvärr inte endast tanken som räknas. Tankar måste bli till handling. Annars förändras inte ett skit. Och det börjar jag bli trött på nu. Sånt där mycket snack men lite verkstad. Jag lägger gärna ner både min tid och energi på att hjälpa den som vill ha min hjälp, men inte om den tas emot bara ibland, och endast halvhjärtat. Då finns det annat jag finner mer meningsfullt. Ni vet ju, jag har ju dessutom lite mindre tid än alla er andra, eftersom mina dygn är aningen kortare, så jag måste prioritera bra. Ja, och så är jag ju lite mer upptagen, och lite mer invecklad. Aningen mer komplicerad. Fast jag har det samtidgt lite bättre, min tillvaro är lite mer perfekt. Jag har det helt enkelt enklare. Och ironisk, det skulle jag aaldrig vara.

9 h 15 min på jobbet imorgon. Kommer ju kanppt fatta att jag börjat förrän det är dags att gå hem. ..eller? ;-P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0