Multifunktionellt,..


,..pass, det där trxen!! Och skitkul. Och jag håller med dem, det vore bra för mig, att varva min vanliga träningen med nåt pass ibland. Så att jag kan släppa ner kylskåpet.. :-P men jag besitter en sån kärlek till mina hantlar och min skivstång att det är svårt att få ihop det. Kunde jag klona mig, skaffa fler dagar i veckan, eller påskynda min återhämtningsfas, då skulle jag mer än gärna köra en massa med pass. Både trx, functional moves, box , yoga och allt annat skoj man kan hitta på.

Hur som helst började vi dagen med en promenad runt ån efter frukost, sedan hem för en frukost nr 2, en stund på soffan, en kaffe och sen iväg till Medley. Riktigt roligt, och riktigt svettigt. Helt optimalt, om jag bara inte haft så ont i min nacke. Nåt från axeln så jag typ fått nackspärr. Dumheter. :-/

Hem för en dusch, lunch, och sen en stund i sängen. Det är ren lyx att få krypa under täcken mitt på dagen, när man dessutom är väl värd det. Jag ligger nästan alltid ovanpå täcket om jag vilar på dagen, men alltid ligger jag där och fryser, så idag bäddade jag ner mig. Det var mysigt :)

Nu väntar jag på E som ska komma hit igen, och på vägen hämta upp sushi! :-D Så ska vi göra oss iordning, äta middag och sen en sväng in mot stan lite senare. Dock blir det ingen röjkväll precis, E ett kok stryk i biljard och sen får vi se vad det blir av resten av kvällen.

Och jag är glad, jag har fått laddaren till min kamera, laddat batteriet och tömt minneskortet, så nu är jag fit for photoshooting och kan uppdatera kvällen i bilder, imorgon ;-D

Tills dess, ett minne av sist jag fick en helkväll med denna vackra skapelse,.. huhu ;-D




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0