Verkligheten är,..


,..sån, att inte ens om man är en prinsessa och bor i ett slott, så får man alltid som man vill. Otroligt orättvist kan det tyckas, några förmåner borde man väl ha?

Hur som helst, ny dag, nya tag. Jag vaknade lika tidigt som annars, men lyckades på nåt vänster slumra till på nytt efter att tvingat mig att ligga kvar. Det var skönt. Och jag har gjort matlådor nu och styrt upp mig själv. Jag är inte ute efter att verka duktig, jag är inte duktig, jag gör bara precis det jag "ska".

Så har jag pysslat lite hemma, plockade fram min gamla dator, och kollade på bilder. Otroligt hemsk, men givande upplevelse. Jag vill aldrig mer se ut så. Men framförallt, jag vill aldrig mer må så. Jag önskar jag hade en kamera nu, så jag kunde få en bild av mig själv annan än min spegelbild, bara för att jämföra. En kamera har jag visserligen, det är en laddare jag saknar. Jag hoppas den är hemma hos mamma, men risken finns att den ligger i Norge och bara för att jag inte vill riskera att få veta att det är så, så har jag låtit bli att undersöka saken :-P

En timme, sen ska jag träna lilla E. Ska bli kul. Därefter byter jag gym och ska ge mig själv ett axelpass. Inga massager bokade och förmodligen lika bra, mina underarmar har precis inte krympt. Hittade förresten en bild som ser lite halvkul ut, där underarmarna faktiskt ser ut att vara lika stora som överarmarna. MEN, jag har mätt, och så är inte fallet. Så det så!



För ett par veckor sedan köpte jag mig en TENSapparat, och det är faktiskt något jag starkt kan rekommendera. Mamma tyckte inte den var behaglig alls, när hon fick testa och jag gasade på i alla möjliga program upp och ner, och fram o tillbaka, men jag har använt den främst på underarmarna och kört två olika program jag funnit lämpliga, ca 15-20 min/arm och det har hjälpt, jag är inte alls lika spänd och har inte lika ont.

499:- på Claes Ohlsson



Man ska ju lära sig något varje dag, men ibland är det jobbigt att lära. Så, jag tänkte att eftersom jag faktiskt lärde mig två saker igår, så har jag full rätt att stänga av inlärningshjärnkapaciteten idag. Eller?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0