100 dips,..

.
,..javisst! Eller, ännu finare uttryckt, 100 betalda dips, javisst! Haha :-D
.
Har man tiden och energin, en välfungerande dipsställning i ett utegym, ett helt gäng pensionärer som vill agera hejarklack och ett väntande eftermiddagspass som ändå heter ben, så varför inte? ;)
20, 20, 20, 15, 15, 10. Är jag inte helt snurrig, så blir det 100 :)
.
Mitt härliga gäng :)
.
Efter jobbet for jag direkt till gymmet och lät benen få sitt. Jag behövde hålla en viss intensitet för att inte ta för lång tid på mig, så det blev korta vilor och fruktansvärt svettigt. Upplägget blev enligt följande:
.
Knäböj 6 set
Benspark 12 set (pyramid)
Benpress 6 set
Legcurl 6 set
Utsida 6 set
.
En snabb dusch, en stående måltid och sedan vidare till Sporthallen, där min superduktiga B gjorde ett grymt pass axlar och biceps. En cykeltur hem i spöregn, en sittande måltid (dessvärre dagens första,..), och nu snart den där kvällspromenaden med M, som jag inte vill vara utan, även om benen kanske skulle vilja det. ;-P
.
.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0