Det blev en precis så,..

.
,..rolig fredag som jag trodde. Om inte bättre ändå :)
.
.
Det bästa är, att jag finner precis lika mycket glädje i andras träning, gamla som unga, som i min egen. Jag trivs i gymmiljön helt enkelt. Så mycket att jag gärna stannar kvar efter jag både strechat och duschat för att bara snacka skit, äta min mat, eller dö en stund i den otroligt nedsuttna underbart sköna soffan. Eller varför inte skutta ner en extra gång och hjälpa till att moppa golven, bara för att andas fredagsmys? ;-P 
.
Imorgon, lördag, ska jag dock ha vilodag. Inte för att jag vill, men för att jag behöver. 
.
Jag har ändrat lite i mina pass, ordningen och även splittet. Mest för att testa, vad som funkar bra och vad som funkar mindre bra. Men lika mycket för att visa mig själv att det går att vara flexibel.
Träningsupplägget denna vecka blev enligt följande:
.
BEN + MAGE
.
BRÖST + FRAMSIDA AXEL 
.
RYGG - VIDD + VADER 
.
AXLAR + MAGE
.
LÖPNING + MAGE (morgon) / ARMAR (kväll)
.
RYGG -TJOCKLEK + BAKSIDA BEN
.
Veckan har känts riktigt bra. Tränade med sällskap på bröstpasset, annars ensam. Löpningen var oplanerad och totalt ostrukturerad, men gjorde gott på många vis. Ryggen och höften har känts mjukare idag. Jag kommer att återuppta min vana att inleda mina pass med "fyra snabba", dvs fyra minuters löpning på bandet som uppvärmning, i såfortsåjagvillspy-tempo. Jag var bättre en period, hade mindre ont. Nu har jag inte sprungit alls på två månader nu och kroppen är stelare än vad som är okej. Jag tror definitivt på ett samband.
.
Så fick jag ett paket idag :) Kostexperten sålde ut kosttillskott med kort datum, så jag passade på att göra en beställning, och leveransen gick supersnabbt. Så nu har jag ytterligare 8kg vassle och en jäkla massa barer i mitt skåp på jobbet. Det där skåpet som redan var fyllt av diverse pulver och piller jag inte orkat eller velat bära med mig hem,.. Nu är det proppfullt. Jag är som en hamster tror jag, bunkrar upp, liksom för säkerhetsskull.. ;)
 


Kommentarer
Camilla Davour

Tack för städhjälp och trevlig sällskap ikväll biffen! ;-) Berätta gärna hur proteinet smakar sen, är jättenyfiken :-)

2012-07-27 @ 20:45:56
URL: http://www.camilladavour.se
Lisah

Huhu, ingen orsak. Tack för passning av min superhemliga packning ;) Proteinet smakade bra, tog ena i hallon och andra naturellt :)
Barerna har jag däremot inte smakat och nu kan jag ju visst inte göra det heller,.. :( men jag kan ta med till dig så du får vara försökskanin? :)

2012-07-27 @ 21:09:31
URL: http://hittaingetledigtnamn.blogg.se
Camilla Davour

Jatack så snällt, jag smakar mer än gärna! *mmMMm* Topphemlig packning.. o det säger du först nu! :P

2012-07-28 @ 06:12:06
URL: http://www.camilladavour.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0