Egentligen,..

.
,..är det ju så busenkelt att det är löjligt. Gör sig ju liksom nästintill av sig självt.
.
 +  = 
.
Så överlever jag en vecka till :)
.
Jag har haft en såndär rolig dag på jobbet igen, med utegymmet. Och jag har lyckats gjort mig populär i det där gänget. Två stycken idag ville inte träna, dem sa dem hade kommit bara för att jag skulle vara där, haha ;-D Men nu ska ni få se något, lägg märke till damen i "bakgrunden".
.
.
Hon är ju störtskön! Jag var tvungen be henne göra om det för att få en closeup. 
.
.
Klockren. Jag älskar henne.
.
Efter jobbet for jag till gymmet och körde mitt race. Det går snabbt när man har planen klar i huvudet och inte ägnar tid åt annat än just det man ska. Efter en timme effektiv tid var jag pannkaka. Strechade en ganska lång stund, och efter det var jag ännu tröttare. Det är farligt att känna efter innan man tagit sig hem.(!) Hur som helst gick passet bra, och när jag tränar så tidigt som jag gör nu får jag ju faktiskt tid till att göra något även efter träningen. Men,.. tid är en sak. Ork är en annan.. :-P
 


Kommentarer
Tobias

Är det Torsk du lagat?

Svar: Kyckling :-D
Lisah

2012-07-26 @ 04:40:01
Tobias

Kyckling får du ett plus för, då jag personligen inte är så värst mkt för fisk.
Det såg dock ut som fisk på bilderna... då jag alltid får den kopplingen då typ dill är med i spelet. För det är dill du har på där va? (om vi samtidigt kan återkoppla till ett senare publicerat inlägg så gissar jag på ett, JA? :P hehe)

2012-07-26 @ 20:14:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0